maddox-rider:
I would hold you in my arms and take the pain away
sawamuras:
お誕生日おめでとうございま した。.
kasusame:
the sugababe
nnanaseharu14:
HQらくがき詰め【腐】
gigaprince:
hbd my special boy
豚カツ
grallais:
はいきゅろぐ3
maxvelocity:
+rich kid asshole, paint me as a villain+